Heippa.
kk-treenit siis pidetään 4.4 su klo:12.00. ja ilm voi 29.3 asti. Ilm voi ainoastaan osoitteeseen:
nome@khn.fi Otsikko kk-treenit huhtikuu ja koirakon taso pitää ilmoittaa.
Vastaan kaikkiin viesteihin että ilm. vastaan otettu. Jos et tälläistä viestiä saa niin nometoimikunnan s-postiin ei ole tullut ilmottautumistasi. Silloin ota yhtettä minuun henk.koht tai yritä uudelleen laittaa meiliä. Näin vältymme jatkossa siltä että harkkoihin tulee koirakoita jotka eivät ole "ilmottautuneet".
Koska olemme sopineet säännön että ennakkoon ilmottaudutaan ja vain ilmottautuneet pääsevät kuukausitreeneihin niin haluamme sitä myöskin noudattaa. Jos ei kerkiä ilmottautua ilm.ajan puitteissa niin sitten seuraavassa kuussa on taas uudet harjoitukset.
Maaliskuun harjoituksissa oli jotakin hämminkiä joka voi hyvin olla johtunut siitä että ei esim. ole ilmottautunut osoitteeseen:
nome@khn.fi vaan on käyttänyt omaa osoitettani:
katri.nevalainen@suomi24.fi.
Kun en aina pakosti itse kokoa kk-treenejä niin ilmottautumisessa käytetään vain ja ainoastaan nykyisin osoitetta:
nome@khn.fi 
Tämä selvennykseksi kaikille jotta epätietoisuudelta jatkossa vältytään. Luulen että tämä ei ollut kaikille edellisessä ilmottautumisessa ihan selkeä koska omaan postiini on aikaisemmat saanut ilmottautua ja olen ne myöskin aikaisemmin itse koonnut (mutta joskus voi käydä niin että minä en itse pääse paikalle ja vaikkapa Maaritin pitää saada samat tiedot ylös treenejä varten siksi nometoimikunnan oma osoite). Nyt tästä valaistuneena laitan tämän viestin sivuille ;D
Tämä ei ole kenellekkään nuhtelu, joten älkää ottako nokkiinne. Kaikkea hämminkiä aina välillä vain sattuu..
Ystävällisin terveisin
Katri Nevalainen