Huhtikuun kuukausitreenit 4.4

Huhtikuun kuukausitreenit 4.4

ViestiKirjoittaja katri_nevalainen » 17 Maalis 2010 21:23

Pidämme huhtikuun treenit siis 4.4. Pääsiäisenä on mukava harrastaa. Paikka tiedotetaan taas hiukan myöhemmin ja ajo-ohjeet. Ilmottautua harjottelemaan voi 29.3 asti osoitteeseen: nome@khn.fi
Ja taas samat lätinät: otsikko huhtikuun kuukausitreenit, ilmoittakaa koiran taso jne... Kaikki innokkaina taas mukaan :)

Kouluttajat voivat myös vapaasti ilmottautua minulle :D

t.Katri Nevalainen
katri_nevalainen

Re: Huhtikuun kuukausitreenit 4.4

ViestiKirjoittaja katri_nevalainen » 23 Maalis 2010 15:32

Heippa. kk-treenit siis pidetään 4.4 su klo:12.00. ja ilm voi 29.3 asti. Ilm voi ainoastaan osoitteeseen: nome@khn.fi Otsikko kk-treenit huhtikuu ja koirakon taso pitää ilmoittaa. Vastaan kaikkiin viesteihin että ilm. vastaan otettu. Jos et tälläistä viestiä saa niin nometoimikunnan s-postiin ei ole tullut ilmottautumistasi. Silloin ota yhtettä minuun henk.koht tai yritä uudelleen laittaa meiliä. Näin vältymme jatkossa siltä että harkkoihin tulee koirakoita jotka eivät ole "ilmottautuneet".
Koska olemme sopineet säännön että ennakkoon ilmottaudutaan ja vain ilmottautuneet pääsevät kuukausitreeneihin niin haluamme sitä myöskin noudattaa. Jos ei kerkiä ilmottautua ilm.ajan puitteissa niin sitten seuraavassa kuussa on taas uudet harjoitukset. :)

Maaliskuun harjoituksissa oli jotakin hämminkiä joka voi hyvin olla johtunut siitä että ei esim. ole ilmottautunut osoitteeseen: nome@khn.fi vaan on käyttänyt omaa osoitettani: katri.nevalainen@suomi24.fi.
Kun en aina pakosti itse kokoa kk-treenejä niin ilmottautumisessa käytetään vain ja ainoastaan nykyisin osoitetta: nome@khn.fi :D Tämä selvennykseksi kaikille jotta epätietoisuudelta jatkossa vältytään. Luulen että tämä ei ollut kaikille edellisessä ilmottautumisessa ihan selkeä koska omaan postiini on aikaisemmat saanut ilmottautua ja olen ne myöskin aikaisemmin itse koonnut (mutta joskus voi käydä niin että minä en itse pääse paikalle ja vaikkapa Maaritin pitää saada samat tiedot ylös treenejä varten siksi nometoimikunnan oma osoite). Nyt tästä valaistuneena laitan tämän viestin sivuille ;D
Tämä ei ole kenellekkään nuhtelu, joten älkää ottako nokkiinne. Kaikkea hämminkiä aina välillä vain sattuu..

Ystävällisin terveisin
Katri Nevalainen
katri_nevalainen

ViestiKirjoittaja katri_nevalainen » 24 Maalis 2010 21:22

No niin paikka on varmistunut. Pidämme treenit Parolassa Heikkosten mailla. Merventietä etiäppäin...laitan tarkemman ohjeen piakkoin :D
Aloitus on klo:12.00. Innokkaita treenaajia on jo 15 kpl ja lisää ilmottautumisia toivottavasti satelee :D
On se mukavaa kun KHN:ssä on aktiivisia ihmisiä jotka haluavat treenailla koiriensa kanssa. Kuukausitreenien aktiiviosallistujia toivottavasti näemme myös kevään/kesän kokeissa osallistujina ja talkoolaisina :twisted: ;) :lol:

t.katri
katri_nevalainen

ViestiKirjoittaja katri_nevalainen » 25 Maalis 2010 22:06

Tarkka osoite kk-treenipaikalle: Merventie 540 Parola. Hyvin on taippareihin työläisiä ilmoittautunut..olen erittäin tyytyväine jo nyt aktiivisiin jäseniin :D
katri_nevalainen

ViestiKirjoittaja katri_nevalainen » 29 Maalis 2010 15:26

Innokkaita treenaajia ilmottautunut 26 kpl. Vetäjinä Monna, Petri, Eero, Tiina ja Risto Heikkonen ja minä :)
Tulossa siis mukava treenipäivä ;)

t.Katri Nevalainen
katri_nevalainen

Paluu Harjoitukset